Refleksjon av Tourism marketing from 1990-2010

“Tourism marketing form 1990-2010” tar for seg hvordan turisme har forandret seg gjennom årene. Den drøfter hvordan grunnmurene til markedsføring innen turisme, ble brutt nedfor deretter å bli gjenoppbygd. Dette synte jeg er et interessant tema, det er lett å ikke tenke over hvordan værden har forandret seg, ganske mye.

Artikkelen tar opp hvordan markeds lederene innen turisme, var ofte tidlig innovatører innen internett bruk. Dette var jeg ikke klarover, men det virker passende, med tanke på hvordan turist industriet er i dag . Den forteller om hvordan nye ideer innen turist industriet formett hvordan de brukte Internett, for å markedsføre.

Artikkelen heveder at i forhold til 90 talllet, et svært forandringrikt tiår, var tiåret etter 2000 et langt forandringrikere tiår. dette er lett å forstå, når du ser på hvordan Internetts tidligere former, forandret markedet på så store måter. Etter som internett ble mer utbredt måtte, industriet adaptere seg atter en gang, og denne gangen mer tilstrekkelig en den siste. Når smart telefoner kom på marked, fikk kundene en ny mengd kontroll over reise opplevelsen.

Når du har lest artikkellen er det lett få et nytt perspektiv på hvordan markedsføringen av reisedestinasjoner forandret seg. vist vi prøver å se frem i tiden på hvordan industriet kan forandre seg mer. Det er ikke vanskelig å se for seg hvordan smart telefoner kan ha mer og mer innflytelse på industriet. I dag kommer det bar flere og flere apper, med nye revolusjonerende funksjoner. Google maps har allerede en funksjon, som gir deg den raskeste vegen, basert på hvordan andre Google maps bruker beveger seg.

Turistindustrien har hatt enorm forandring i de siste 20 årene. nå gjenstår det bare å se hvordan markedet kommer til å forandre seg i fremtiden.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>