Kampanje for Oskar Sylte´s ananasbrus

Litt om designet vi gjorde til kampanjen
Vi fikk i grupper, oppgave å lage en kampanje for Oskar Sylte sin ananasbrus slik at den kan bli mer kjent rundt om i Norge eller verden. Gruppa vår bestemte oss for å lage en kampanje for først å nå resten av Norge, for så å ta resten av verden med storm. Vi valgte å beholde logoen sånn den var, men vi re-designet flasken til noe mer “hippt”, “kult” og “classy” og  endret navnet til noe mer eksotisk og internasjonalt.
Flasken er høy og tynn og du kan se anansen i flasken samtidlig som du kjenner teksturen av den når du holder i flasken. Hele flasken skal se ut som en ananas, der også korken er med og utgjør bladene på toppen av ananasen. På toppen av korken er logoen til Oskar Sylte plassert slik at det er lett å se hvem dette produktet tilhører.

Screen Shot 2014-03-07 at 20.14.03

Under kan du se plakaten vi lagde til denne kampanjen. Her har vi valgt å bruke typisk norsk natur som en bakgrunn som en kontrast til den eksotiske brusen. Vi valgte å lage den slik siden det ikke er “typisk” at en eksotisk brus som denne er laget i det vakre fjellandskapet i Møre og Romsdal. Logoen er plasert øverst i høyre hjørne slik at den er godt synlig.
Screen Shot 2014-03-07 at 20.13.54
(Det skulle også vært et slagord her, men det kom ikke med)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>